fbpx
[vc-wcs-schedule id=”4″]

Onze Specials:

Naast je "Budget" of "Basic" abonnement ook deelnemen aan specials, dat kan!

WOD

wat is het?

WOD, deze term word veel gebruikt bij crosfitt en betekent niets anders dan Work-Out of the Day.

Deze training is een combinatie van al onze trainingsmogelijkheden. De knop gaat om, en je kunt heerlijk knallen op niveau! Kracht oefeningen afgewisseld met hoge intensiteit en natuurlijk reguliere bootcamp oefeningen.

Ben jij klaar voor deze training, wees gerust wij helpen je.  Gedurende deze 60 minuten durende training sta je er nooit alleen voor!

HiiT

wat is het?

High Intensity Interval Training, de naam verklapt al veel: Hoge intensiteit training. Door middel van diverse oefeningen gaan we onze hartslag flink verhogen.

Je krijgt een warming up van ongeveer 8 minuten waarna we de resterende tijd lekker gaan knallen waarbij we een actieve rust krijgen. We bedoelen hiermee dat je hartslag kan zakken maar dat je dus wel een oefening uitvoert. Denk bijvoorbeeld aan een statische oefening. Deze les duurt totaal 30 minuten, maar geloof ons dat is genoeg.

Let op: Deze les is niet voor de directe beginners omdat bij deze training de oefeningen vooral op hoog tempo uitgevoerd worden, technieken zijn dus erg belangrijk.

Muscle Up

wat is het?

Muscle Up, ja misschien kan je het wel raden….. Juist, we gaan hier meer spierkracht trainen.

Bij bootcamp ben je vooral gericht op eigen lichaamsgewicht. Bij deze trainingsvorm gebruiken we kettlebells, Dumbells, Sandbags, Batlle-ropes en onder andere TRX’s.

Natuurlijk leren we je de juiste technieken, mede hierdoor kan de les niet te groot zijn en willen we van tevoren weten hoeveel personen er komen. Voor deze 60 minuten durende trainings moet je je vooraf aanmelden via de website.

X